söndag 28 april 2013

Jaffa kex syndromet

Varje gång jag ställer till med fest fastnar ett jaffa kex paket i mina hand. Nu är det slut på jaffa kex orgierna. Eftersom jag går mot arbetslöshet och elände i rask takt måste jag hålla humöret uppe. Jag måste på något sätt hålla mig sysselsatt. I juni när jag blir arbetslös  ska jag 1) Dagens 20km skall bli dagens 30km. 2) Jag skall inte köpa några halvfabrikat. Jag ska göra mitt eget bröd(eller ja vårt) , egna kex och absolut ingen färdig micromat. Jag börjar med 1 månad.

På tal om kex. Jag är dålig på att göra kex därför köper jag jaffa kex. Men kex är av ondo. :) Om du har ätit fyra tuc kex med någon typ av pålägg så behöver du inte äta något annat den dagen. Det brukar jag tänka på när jag slänger i mig ett kex( det är ju så litet och oskyldigt, det lilla kexet) Happy diabetes-som blir unhappy utan ben och syn.

Vilken himmelsk vitchokladkaka det blir av dess produkter. 


Äger en friteringsmaskin så idag fritera jag munkar. 

Gnudi och Tomatlåda. Våfflor. 

Nam

Träna träna...

Köpte en parfym igår i Stockman beauty. Väntade i kassakön i max 5 min.
Fick denna lilla gåva  för att jag inte gick därifrån ;) 

Inga kommentarer: