söndag 19 augusti 2012

Sunday blues

Det är över 2 år sedan jag har varit på jobb på en måndag. Några strö måndagar nu som då har det blivit men jag har inte kunnat sympatisera med mannens söndags depp. Nu kan jag. Det känns trögt. Oroligt trögt. Kan inte klaga på jobbet men jag känner mig blää. En hel lååång höst framför med mörker och mörker. Ohh vad tråkigt det känns redan nu. Eftersom jag har left så tätt med mitt föregående jobb så känns det som om jag blivit världens mest ensamaste människa när jag inte har ett sånt jobb. Har försökt pyssla lite idag för att bli på bättre humör. I alla fall fick jag mig ett gott skratt.

Resultat:

Varför ska man sätta prislappar på produkten..arrgghh..

Somliga har sina louboutin i hyllan somliga har Iron fist 

Så va de jul 

Marlyn 

Skor 

Mera skor 


Inga kommentarer: