söndag 5 augusti 2012

Me and Marlyn

Det händer inte så värst spännade saker i mitt liv för tillfället. Jag har börjar jobba igen men jag har inga elever och inga kolleger heller(rektorn förstås) ännu så jag kan väl inte säga så mycket om den nya arbetsplatsen. Jag tycker däremot att det är spännade det här med att försöka få religion och historia att bli världens bästa ämnen( har höga ambitioner här). Få se vad jag kokar ihop..jag har mina små idéer.

Jag har sett på gymnastik idag. Eftersom jag nu oftast säger något i stil med att onödigt att betala TV-licens när man bara ser på OS och VM(friidrott) på TV. Så nu ska ja banne mig se på OS. Och gymnastik  är faktiskt ganska skoj. (bara man själv int behöver hoppa runt på nån bock eller häst eller va dom nu heter) 

Har inte så mycket att berätta som sagt..men en lite mer händelserik vecka är på kommande! 

Ajooo..min träning: Cykel 58km och 47 km. Det blir 105km..så jag kunde ha hållit den där 100km i veckan 
:D 

Jag har lekt med min Instagram den här veckan 



Marlyn dog för 50 år sedan. Jestas va vacker hon e. 

Vacker och farlig :D 
Ja det är svårt och äta o va klädd i vitt 
OS-favorit 

Mitt arbetsbord..

En del av mina Marlyn bilder 

Me myself och Irene 

Min Marlyn wall (en del av den ) 

Kaffegemenskap utanför Trefaldighetskyrkan 

Citron glass..homemade of course 

Inga kommentarer: