torsdag 2 augusti 2012

Statistik

Jag älskar statistik. Jag vet att många tycker att statistik är tråkigt och onödigt. Jag önskar att jag hade mera statistik än bloggens att sysselsätta mig med. Hur som helst har 300 personer tittat in på den här bloggen under senaste månad. Det är ungefär samma mängd jag hade i veckan när jag bloggade på kyrkpressen. På söndagar läser folk mest bloggar. Engelska rubriker läses mest. Folk hittar hit från facebook och via stumbleupon och fröken M:s blogg. Jag blir förvirrad när ni hittar min blogg via en hälsosida. Jag är ju inte  så värst sportig av mig och jag skriver abslout inte om hälsosamt leverne.
Den här månaden har ni använt sökord som  James Hetfield live, Anthrax, Sunnan och skokakor och då har ni  hittat mig. Många förstår inte vad jag skriver eftersom ett tiotal amerikaner hittar till min blogg. Tur så kan jag bjuda på bilder. ;) Åland är också ett eget land på den här blogger.

Imorgon mina vänner börjar OS på riktigt. Friidrott stavas mitt OS. Eftersom vädret inte är det bästa ikväll har jag tittat på gymnastik(nåja jag gjorde det igår också) Intressant det där med hopp och skutt på olika redskap. Tanken att jag skulle klämma in mig i en gymnastik dräkt är ju väldigt roande.

och visst var hon bra Douglas

Annars är det Augusti och jag har börjat förbereder mina lektioner. Fick nästan panik när jag öppnade historieboken och konstatera att jag glömt 1800-talet. :D Idag såg det betydligt bättre ut..kunskapen satt så långt in i hjärnskåpet så..

En gamal James Hetfield live 

Och den som funderar på träningen kan jag meddela att jag har cyklat 46km och gått 33km. Så ännu har jag inte gett upp :D

Hmm ny cykel? 

Inga kommentarer: