torsdag 16 augusti 2012

Halloj i stugan

Sitter här och sörplar i mig en angry birds. Min man frågade om jag var 10 år? Jag bara kände en enorm dragningskraft till denna dryck när jag gick där bland hyllorna och hamstrade inför helgen. Det är hett mina vänner. Alla lider vi i våra klassrumm..elever och lärare. Där har vi gått och väntat på att sommarn ska komma och så när det blir varmt så gnäller vi..sån är människan.
 Nu har jobbet börjat på allvar och jag trivs. Har hittat till alla klassrum och alla elever har varit på plats.

Jag känner att min hjärna inte rikigt är med idag så här kommer bilder..

Fundera på att göra något trevligt av denna lampa

Band 

Den här var ju fin

Lekt paparazzi med mamma och man-Madonna you sii

Madonna was great 

Obligatorisk kak beta på Fazers 

MDNA baby 

Oooh en rosa kokbok i min bokhylla 

Choclate heaven 

Fajitas på Cantina West 

Inga kommentarer: