torsdag 21 juni 2012

First time-last time-the ultimate klagovisa

Min lista på saker jag har gjort för första gången under de senaste åren kan göras lång. Det fanns en tid då jag inte trodde att jag skulle klara av att predika. Vem i världen skulle lyssna på mig? Jag vet att jag kan och jag vet att jag vill predika. (Sen vet man inte om folk lyssnar) Jag vet att jag klarar av det jobb som jag drömt om att ha sen jag gick i gymnasiet och så PUFF..e de liksom borta. Drömmen finns kvar men orken tog slut. ..att kämpa på alla plan..Nu ska jag bara kämpa på studieplanet..dom andra flygplanen får störta bäst dom vill. Jag ska samla krafter och komma tillbaka starkare än någonsin..nej ho ho va ja talar.
Jag försäker glömma alla OM för tillfället. OM jag skulle ha gjort si och så..OM
Min sista mässa e hållen. Tur så fick jag äta middag direkt på med arbetskamrater för annars kanske jag skulle ha lagt mig i något dike och gråtit i några veckor. ONT gör det. FRUKTANSVÄRT ONT. Men en människa kommer över det mesta lärde jag mig på praktikplatsen. Så ska nog int jag å..
Jag har suttit första gången på vår terass. Det har ju varit så kallt och eländigt väder hela juni. Eller så kanske det bara jag som tyckt så..att det är kallt och för jävligt.

Min blogg är tillbaka till sitt normala. Inga fancy stuff här. Det pallar inte min dator/blogg/hjärna eller vad det nu är som får bloggen att se helt hysterisk ut om jag byter layout. Ska ta baby steg och försöka förnya min blogg utan att behöva flytta den igen.

Nu kommer ett bildregn: (It's raining photo's you know)
Okej..kan hända att mrs G sprang redan i ett tidigare inlägg

Het kvinna-kaliopi-eurovision-som jag såg efter 2 års uppehåll

Hejdå favorit predikstol 

Varit på 30 års kalas 

Sonisphere 4.6.2012 

Metallica..dude..

En präst smög förbi..hmm



Hej hej säger James...ooohhhh

Konstarerar att jag redan i ung ålder gillade skor. 


Inga kommentarer: