måndag 25 juni 2012

Carpe diem

Är ju semesterfirare och tar dagen som den kommer. Det är väldigt svårt för man hittar alltid några måsten om dagen. Idag har mitt måste varit att steka plättar och att måla på verandan. Jag stekte plättar men vernadan den är ännu omålad. Jag såg ju på sadetutka och där utlovades regn klockan 00.00. Kanske det inte hinner torka. :/ Andra måsten den här veckan är att föra tillbaka nyckeln  till min gamla arbetsplats. Det är tungt ännu och inte blir det någo lättare av tanken att jag i nästa år den här tiden är arbetslös. Att carpe diem bara.
Tänkte faktiskt börja dagen med en promenad idag. Blev inget av det heller..vaknade 9.28 och då va liksom dagen förstörd. Eftersom man släpar sig i zombie fart runt i lägenheten så borde man stiga upp minst klockan 6 för att hinna med dagens måsten. CARPE DIEM va de ju..
Idag fick jag min "läseordning" för den första perioden. Det ser riktigt lovande ut. Hujsigt att jag skall jobba som lärare. Att man ville ha just mig. Det är bra att vara wanted efter den  här våren.
Dessa små skor är påväg till mig per post tillsammans med 2 kompisar. Nu har ja morkkis 

Nu ska jag och min bollvärk fara och promenera..CARPE DIEM!! MY FRIENDS..

Inga kommentarer: