måndag 25 maj 2009

Små svarta moln..

Jag känner mig som en seriefigur som går omkring med ett litet svart moln ovanför sig. Ibland ynglar molnet av sig ordentlig regnskur och ibland tränger det faktiskt en och annan solstråle igenom. Helgen som gick var en solskens helg. I Åbo med trevligt sällskap. Vi gjorde absolut NADA. Men vi gjorde saker vi inte gjort under studietiden :) Jag förvånade mig dock över att det inte var crowded på gatorna. Det var ju mycket folk på gångs när jag bodde i Åbo. Where did everyone go?

Idag har jag haft ledigt. Jag har gjort allt annat än vad jag hade planerat. Jag har till och med tagit mig frivilligt till blomgården och inhandlat blommor. Jag har inrett hela mitt hus i mitt huvud men jag köpte inget. Skulle nog ha behöva en rekka auto då :)

Imorgon är det tillbaka till vardagen och hoppas på att molnet någongång skulle försvinna eller åtminstone inte släppa nån redig regnskur över en.

E de nån som använder google analytics här förresten?? Jag får inte det och funka..

Några bilder från helgen:

Det börja dåligt..Tåget körd på en grävmaskin :/
Vi tillbringa långa tider vid olika platser av ån!!

Vi grimasera

Inga kommentarer: