söndag 3 maj 2009

Du vet väl om att du är värdelös...

Jag tar mig en en tur till pokerborden i väntan på att våffelsmeten jäser. (eller va nu sen våffelsmetar gör) . Men så kom jag på att jag skulle skriva. Gjorde ett litet misstag och läste
bloggarna på kyrkpressen. Åter känns det som om man kanske borde lämna kyrkan och satsa på något helt annat. Varför inte starta en egen liten religion. Kasta in lite inslag ur olika religioner och så får man en som passar alla. I första hand vill jag ha en religion för människan. En där människor oberonde av kön eller sexualitet är värdefulla. Jag är nog så jävla naiv ibland.

Jag har försökt dränkt mina "sorger" i lite trädgårdodling. Jag har inga gröna fingarar. Blev irriterad. Fick jag är helt värdelös känslan. Värdelös. Värdelös. Värdelös. Jag sa ju redan att jag är naiv. Så jävla naiv.

Nu ska jag pessimista mig i våffelstekning.

Blomsterhörnan..

De här är
inte en plastblomma..tänka sig..

1 kommentar:

liteskrik sa...

I know the feeling... Men vetdu, det finns ju så många bra typer också, typ du och jag :).