söndag 31 maj 2009

Flight 666 i min trädgård

Nåja nu ha de vari sommar då och man har inlätt kräftsäsongen på allvar. Efter att stått ute i solen och målat staket hela dagen så är man en aningen röd. Snyggt. Men jag skall seriöst blir brun som en pepparkaka denna sommar. Speciellt när jag jobbar hela sommaren.

På fredagen var jag med om något underligt då jag träffade en typ vars blogg jag följer med(det är inte du P) . Jag vet ju mycket om hennes liv men hon har ingen aning om vem jag är. Kusligt värre..

Jag såg på flight 666 igår. En "dokumentär" om Iron Maiden. Jag kommer inte från att jag gillar Bruce!! Bruce kläckte ur sig visdoms ord efter visdoms ord igår. Jag ska citera bara jag minns vad han sa. Så flyger han ju. Tänk att vara pilot!!

Nu ska jag in på naamakirja igen men min helg i bilder och lite trädgårdbilder för P (inte pappa :)) Jag har ju som sagt inga gröna finger.


Staket har de målats hela dan


Någon buske blommar..vilken vet jag ej :)

Heidi kör på säkra kort..begonior..flickigt rosa dessutom

I växthuset odlas det bland annat sallad ...

mera växthus...


Bruce the heavy metal legend...Bruce the pilot!! Me like!! He he :)

Min favoritlampa...snart är sovrummet färdigt!!

1 kommentar:

P. sa...

Hej!
Dina blommor ser ut finara än mina. Mina håller på att dö.. ;)