söndag 10 maj 2009

Ka-ching

En söndagkväll som denna sitter jag åter här framför datorn och går igenom bloggar och checkar läget på naamakirja. Jag konstaterar att mina bloggvänner är aktiva. Jag borde väl egentligen släppa ur mig någon tanke lite oftare än 1 gång i veckan. Men så är nu fallet och kommer att vara så framöver tills hemmet är fullbordat :)

Igår var jag på fest :) :) :) Det var nog manna för min uttråkade själ och kan man tänka sig att nästa fest lurar bakom knuten..och i ÅBO :) :) :) :)

Jag har inte gjort så mycket intressant denna vecka annat än jobbat, rivit tapeter och festat så det var min uppdate det. Jag ska leverera mera nästa gång mitt liv får ett uppsving. Lite bilder i alla fall...
På festen skulle man ha huvudbonad..jag tyckte jag var lustig!!

En så finer kaka ha ja inte sett på länge...

Vi trotsade vädret och satt ute tills vi alla va blåa..Huvudbonader my friends..

Dom världsberömda våfflorna..en solig vårdag...

Har idkat tapetrivningsterapi idag!!

och gratulationer till mor på morsdagen!!!!! :D

Inga kommentarer: