lördag 28 februari 2009

What's going on?

Jag en happy housewife? He he

Igår när jag tog en kvällspromenad till närbutiken sneglade jag gladeligen på de vita tulpanerna som skrek kom och ta mig i dörren. Vad är det som händer? Idag hörde jag mig själv säga att jag skulle fylla glasburkar med sysaker och att mitt första syprojekt skulle vara hängare till handdukarna. Vad håller på och händer? Jag som hatar blommor och handarbete. Måsta ta en test på booken och fick där ett resulatat att jag nog minsann är en pojkflicka. Fint fint ;)

Just precis när jag skummar igenom bloggarna jag följer med slog det mig som en blixt. Jag vill på fest. Det är nästan som jag skulle kunna lämna lådorna och mannen och fara och shakea lite. Suck.

Där sku man va ;)

Har spenderat tid på verandan. Plogade åt mig en fin liten gång och har nu satt ut alla lyktor jag äger. Bilder utlovas senare. De va för kallt för att gå ut en gång till...

De va mig en fin drink :)

Inga kommentarer: