tisdag 10 februari 2009

Jag har kallt

Nu har jag och kaninen vilat i några timmar. Mannen är ut och jagar föda efter en mödosam dag. Kommer han hem med de rätta produkterna i kassen? Om någon minut får jag svaret på det mysteriet. :) Jag tog mig till stan per fot idag och ve mig va ja stånka och pusta och kände mig allmänt svag. Det visar sig att jag har feber som jag nu försäker kurera med sömn och vila. Inte har jag tid och vara sjuk. ;)

När jag låg där i sängen kläcktes en mängd riktigt goda idéer. Jag borde nog alltid ligga under en varm filt då jag behöver använda min enorma geniknöl. Mössa inomhus kanske?

Jag har inte ännu kommit mig för att packa ner vårt liv in the suvilahti getto. Jag måste nog klä på mig en mössa och komma på en smidig plan.

Mina tankar finns också idag hos min vän vars pappa dog på söndagen. :(

Det är 10 nätter kvar här nu...it's the final countdown
Jag skall göra som taxn och kryp ihop i sängen igen .

Inga kommentarer: