måndag 2 februari 2009

Gifter

Jag är smått orolig över mig själv just nu. 1) Jag kom ihåg allting jag skulle ha från butiken 2) Jag fann mig själv vandrande bland blommor och blader. Jag tänkte det skulle vara trevligt med en krukväxt. Såna tankar har jag aldrig haft förrut . :)

En dag som denna har jag sagt upp vår lägenhet. Vi skall börja förflytta oss till andra sidan av stan. Ifjol den här tiden(eller nog lite före) kastade jag mig över bröllopstidningar och nu är det då inredningstidningarnas tur. Jag måste nog medge att jag kanske överdrev en smula när jag idag anlände hem med 3 nya tidningar och det på bordet redan låg 2 st som inhandlades igår. Nån inspiration skall jag väl få. Passade på och köpte en finsk tidning som jag nog annors inte skulle sätta mina händer på men vad gör man inte om "släktn" finns med i tidningen. Där i tidningen kunde mina ögonbollar blotta brodern och svägerskan hem.

Idag har ja då varit "gifter" i hela ett år. C blev smått orolig att jag hade köpt något åt honom men han kunde dock slappna av ..det fanns inte ens apelsinyogurt i butiken. :)

Nu funderar jag stenhårt på plastrosor..med den funderingen några bilder:


Detta kunde beskådas i trendi

UK- var det i helgen
Far, jag und mr.c ...löööveee

Inga kommentarer: