söndag 8 februari 2009

Att packa sitt liv i lådor

Pippi hade spunk. Lägenheten vi spenderat närmare fyra år har gett mig spunk. Nu slipper jag spunken och flyttar till andra stadsdelar och ett spunkfritt hem. :) Har spenderat helgen där och funderat på tapeter, möbler och INREDNING i allmänhet. Nu skall vårt 4 åriga liv på 76 kvardratmeter packas i lådor. Nu skall de slängas, återanvändas och köpas nytt. Om en månad börjar ett "nytt" liv.

Imorgon skall jag infinna mig på ABC med andra madonna entusiaster. Snuvan dämpar min iver! Men ack va besviken jag blir om jag inte vandrar ut med en biljett i handen.

Nu skall jag klippa och limma, surfa på inredningssidor och slänga i mig något som dämpar snorflödet.

Pictures , your welcome:
Taxn-spendera tid ute på gårdn..

Pyssel-ska man hinna med inför alla hjärtans dag

Inga kommentarer: