tisdag 3 mars 2009

Women

Det var länge sen jag satt mig ner och läste bloggar och skrev nån rad. Så här kvinnodagen till ära skall jag ta och släppa ur mig några välvalda ord. Vart försvann februari månad? Den mest flummigaste månaden i mitt liv har jag överlevt och nu är det bara och köra vidare och hoppas på att man inte kör i diket ;) .

Morfars begravning var en fin tillställning och där träffa jag den ultimata kvinnan. Hon var en fin liten tant som servera oss kaffe. Det var med van hand hon fyllde kopparna precis så där så man får mjölk i kaffet. Det kräver träning det :)

Idag konstatera att jag i jämlikhetens tecken äger en necessär som på ena sidan har ett marimekko märke och på andra sidan ett mazda märke. Det är ju fint de. Så ska det va.

Jag har nog inte landat i verkligheten ännu efter en intensiv bibelkurs, flyttande, sjukdomar och dödsfall. Min hjärna måste vila..så det är allt för denna gång.

Taxn vilar efter allt flyttas
Kan meddela att "mitt rum" inte ser ut så här någo mer..men nästan ;)

Inga kommentarer: