tisdag 27 januari 2009

Hoppas

Om jag skulle släppa några välvalda ord så här i Januari mörkret. Jag har en stark längtan till sommaren och pic nic. Det var glest med pic nic sommaren 2008. Jag suktar också efter kunnon konserter vilka jag skall besöka två. Jag vill odla grönsaker i det kommande växthuset bara för att se dem dö bort. Vi vet ju vilka enormt gröna fingara denna kvinna har.

Vi hoppas på att Madonna tar sig en tur till vårt sköna landet och då är konsertkvoten fylld för detta år!! Vi hoppas på inspiration att fortsätta studera. Nu är orken riktigt i botten. Vi hoppas att denna robot känsla försvinner. Vi hoppas att jag inte bryter ben i slalombacken. Vi hoppas på New york resa. Vi hoppas på att slippa till luxen och Åland för att träffa fina kvinnor. Vi hoppas på att att få sitta på alban för att gå till ettan och dansa till Ecuador. Vi hoppas på jordgubbar. Vi hoppas på att myggen hålls borta. Ljusare tider på kommande..eventuellt..

Annors så mår jag relativt!!


Bara festligt med Tara

Inga kommentarer: