lördag 16 februari 2013

En februari lördag

Halva Februari månaden har gått och jag kan inte minnas om det varit en solig dag under de senaste 2-3 veckorna. Februari 2013 kommer att gå till historien som årets gråaste månad. Jag känner stor abstinens efter solen. Det känns som jag skriker efter solen i varje inlägg på sistone. 

Fastan har börjat. Samma fasta som ifjol. Eftersom jag det senaste halvåret köpt en del kläder och skor på nätet är det bra med fasta från allt onödigt shoppande. Kanske fastan kunde hålla i sig efter påsk också. Utöver shoppingfastan så äter jag inte sötsaker eller chips och dylikt.  Ifjol lyckades jag bra och hoppas på samma framgång iår. 

Några bilder från veckan som gått: 



Svarta skor i min samling 
Inledde fastan med ökenmässa. Ser ju passligt eländig ut på detta foto. 
Bonga abin på vändagen 
Vi packar ner skolan och flyttar. Det blir andra gången i mitt liv som jag flyttar  till en nyrenoverad skola. 
Glada "mommon" på fest 
Fest med ryskt tema. Ryss naglar. 
Helt fantastisk soppa 
We love russia 




Inga kommentarer: