söndag 10 februari 2013

Ärtsoppa


Jag har för första gången i mitt liv gjort ärtsoppa själv. Inga ärtsoppsburkar kommer att köpas mera utan härefter lagas ärtsoppan av moi. Nå nu är ju ärtsoppan inte mannen favorit men en gång i året får jag lite soppa i mannens mage. Fastlagsbullar till efterrätt torde göra saken enklare. Har inget nytt att komma med annat än ärtsoppan. Några bilder. Imorgon är det 10 arbetsdagar till sportlov. It's the final countdown. På Onsdagen börjar fastan..I will return til then.

Mina nya skor..mina ben ser konstiga ut på denna bild. 

Sockerfria skor..lite för mycket bling bling så dom åker tillbaka..men nya är på kommande. 

Det känns alltid speciellt att gå till saluhallen och handla 

Dogfood? 

Ser inte så apetitlig ut min ärtsoppa 


Fastlagsbullar..månadens bakverk.. 


Inga kommentarer: