söndag 8 juli 2012

Tina och Ernst

Har värsta partyfeelisen. Skulle kunna dansa hela tiden. Jag får dansa hemma i lugnet. Alla har sitt program på semestern och det är ingen som vill dansa med mig :( Kanske jag får dansa i juli ännu..tänkte nästan börja dansa när jag var på promenad. Men vem sku ha brytt sig. Egentligen. För jag är ju inte normal.
Det är så skönt med morgon och kvällspromenader..och en tur på motionscykeln. Bara jag skulle våga slänga mig i sjön ännu så är det fullbordat. Tänk att jag har tid med motion..det har jag inte haft på länge..något bra. 
Nu på sommaren så dyker Tina och Ernst upp i TV:rutan. Jag blir så inspirerad av deras pyssalande och matlagande så jag smällde ihop en glass a la tina och börja lite inredningsprojket(ja eller fortsatte sånt som jag inte hunnit efter mina bauta 12 timmars dagar) I will show you...later..

Jag får se på Ernst i min ensamhet :D 
De e ju bara så gott med Tina 
Har jag börjat sticka? Ja ni får se..

Inga kommentarer: