söndag 15 juli 2012

I'ts sunday dude

Jag klickar in mig på mina favorit bloggar och där är det tyst och stilla. Borde jag nu hålla en sommarpaus och återkomma i augusti? Nej, inte nu när jag har kommit igång med bloggande igen. Idag har varit en bra dag. Började dagen med kaffe på verandan, var assistent vid en konfirmation, höll kontakt med parenteserna och avslutade med en promenad. Sjöng med lite igen..så där tyst så att ingen hör men kan slå vad om att det inte alls är så tyst när allt kommer omkring. Min dag och helg i bilder:

Målar stolar..tyckte jag var lite konstnärlig här

Städa klädskåpet och konstatrera att jag har många party klänningar 

partyklänningar som är svarta 

Sortera skor 

Förundrades över  viktlökscykelm 

där är den krossad vitlöken 

Plocka blommor 

Mina nyaste skor 


Var på konfirmation och assisterade 

Friterade batat 

Har både markis och infravärmare 

Vinka lite i spegeln före jag for till kyrkan 

Inga kommentarer: