torsdag 5 juli 2012

5 th of July

Väntar på att mannen skall vara färdig med taket.I nästan två veckor har han sysselsatt sig på taket men nu är det över..snart..själv har jag städat (tänk att man skall göra sånt också på semestern) klippt gräsmattan(som inte är grön) och hängt i prisma. Jag är en så oerfaren semesterfirare så jag blir riktigt rastlös av att göra abslout ingenting. Det är ju första gången jag har semester tillsammans med mannen på 12 år såhär när alla andra också har semester. Det är så ovant. Underlig jag.
Regn har dom också lovat men inget regn har nått denna breddgrad. Jag har så mycket innesysslor att göra så en regndag skulle sitta emellan. 
Igår var jag ut i skärgården. Så nu ha ja sett den med. 
Åka båt e skoj..


oohh en svartvit bild 

Mina virkade ballerinor mådde fint i solen 

Har inte simmat ännu..

Curtn så bekant schack på gårdn 

En massa ingredienser blir..

bergsköttbullar 

Inga kommentarer: