tisdag 24 april 2012

We all live in america

Ja det är ju bara att face the fact att vi alla har en liten american inombords. Vad har hänt med min blogg? Här försöker ja piffa upp den lite och så ser det bara konstigt ut. I fear the worst!! Att jag har blivit gammal och hänger inte med i teknikens underbara värld. OOOOhhhh har inte tid att sitta och klicka på varenda liten klickbara sak. Suckar.
Jag har varit på praktik i två veckor. Det har varit intensiva veckor men jag har lärt mig mycket. Ifall någon undrar var jag varit?!
Imorgon beger jag mig iväg till Åland. Jag suktar efter en ålandspannkaka, ett gudbarn och familj och en helg med PARTY. Nåja party o party..;)

Jag är inne i en amerika period. Precis som när man var liten och ville flytta till disneyland. Allt var ju så mycket bättre på andra sidan potten. Man blev ju äldre och insåg att amerika är amerika. Det skrämmer mig nu att jag finner prylar med amerikanska flaggan intressanta. Hoppas detta är en fas ;)

Återkommer med något vettigare eller mindre vettigare någon annan dag.

Nu kan jag sätta Jamie i hyllan..förstår ni vad jag menar? 


Inga kommentarer: