fredag 6 april 2012

Easter in big E

När jag var liten hade jag för mig att långfredagen hade flere timmar än vanligt. Långfredagen kändes enormt lååååång. Har lite samma känsla idag. En rastlös känsla. Jag har tagit mig till Ekenäs och det bara snöar och regnar om varandra. Man blir deprimerad. Senare på eftermiddagen blir det långfredagsmiddag med mommo som gäst. Har inte sett mommo sedan somras så det är på tiden. Allt för idag. See Yaa.


 Mommo o jag likes to party..ha ha


Långfredan till ära:
En till lista:
Namn: Heidi Charlotte (har inte bytt sen senaste inlägg)
Ålder:32
Längd: 1.67
Skostorlek: 39
Född: Ekenäs
Bor:  Vasa
Gör just nu: Jobbar 80% studerar 20%
Vad är du rädd för: För att bli arbetslös resten av livet.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min läsarröst :D..
Det roligaste jobbet du haft: Det jobb jag har just nu. Har drömt om att få vara präst sen jag var 16 så nu att vara präst wannabee är great. Fast det var rätt kul på hemvården också och så ska jag inte glömma det sjukt roliga människorna på tvätten. (jobbet i sig var ju inte så roligt).
När tog du ditt körkort: En vecka efter att jag fyllt 18 år. Måste ju köra upp 1 ggr till. aaaarrggghhh.
När grät du senast: I går när jag skrev ett mejl. Händer saker nu som jag inte gillar och gråter krokodiltårar över.
När skrattade du senast: När jag såg på Withney. (serie inte död sångerska)
Vem åkte du bil med sist: Med min man igår när vi kom till Ekenäs.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?  En kerrosateria på Hese.
Vem åt du mat med sist: Frukost med familjen. Det vill säga mamma, pappa och man.
Vem sov du hos sist:Nå jag har sovit i mamsen och papsens soffa inatt.
Vem sov hos dig sist: Mamma och pappa.
Vad var du rädd för när du var liten: Ormar, hundar  och POLISER.
Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Kock
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig
Värsta smärtan du råkat ut för:Öronvärk. Har levt ett smärtfritt liv.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:Alla resor jag gjort(dom är rätt så få men jag lever länge på dem)
Något som gjort dig riktigt förbannad: Jepp..men jag orkar inte berätta
Dold talang: Är bra på att lära mig texter utantill. Läser en gång så kan jag återberätta den direkt. Nästan till 100%
Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, mobil, hörlurar och en massa kvitton
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, faktiskt inte.
Har du piercing eller tatuering:Jag har 1 piercing och 3 tatueringar.
Vilket är ditt favoritplagg: Mina svarta jeans, metallica t-shirt, mina fina billiga svarta stilletter och så diggar jag nog lite klänningarna jag köpte i NYC.
Sämsta egenskap: Jag är medelmåtta på allt...brilljerar aldrig och är aldrig riktigt helt usel på någo.
Ord du använder för mycket: nej ho ho, myki lite, fucken, herregud
Vem litar du mest på i hela världen: Gud
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ja för tillfället sku de räcka med en.
Favoritgodis: Fazers blå.
Vem ser du upp till:Ho ho det finns en kvinna som e great.

Inga kommentarer: