söndag 13 september 2009

Tänk om..

..jag skulle skriva något så folk inte tror att jag har börjat ruttna eller lever i en datorfri värld. Jag lever och tar mig fram på stappliga ben. Inga större händelser på kommande. Jag lever i ett grått vakum. Tur så skiner solen vilket gör livet betydligt enklare. Jag önkar att jag kunde som mr.N ligga på golvet och njuta i solskenet. Lyfta på ögonlocket när något suspekt närmar sig. Ibland känner jag mig som en kanin i bur. Där jag sitter i mitt arbetsrum och det känns som om väggarna ramlar över en. Det enda som håller dem uppe är mitt oändliga kaos på skrivbordet. Kaos ute kaos inne, kaos i hjärta och kaos i sinne!! Ibland saknar jag mitt jobb som textilvårdare som de så fint hette..då kunde jag i alla fall ha någon typ av hobby!! Nu är jobbet mitt hobby. En vän frågar om jag skall komma med på yoga? nej, kan inte för jag vet inte om jag jobbar på onsdagkvällar..

Äsch äsch...time to move on...

Måste ut i växthuset efter morot nu..så länge man ännu ser något i växthuset..see yaa



livet som kanin verkar vara toppen :)

Inga kommentarer: