onsdag 23 september 2009

Hemskheter

..jag måste erkänna att jag ännu inte uppsökt tandläkaren för hålet som gav mig några sömnlösa nätter i Augusti. Fortfarande har jag cement i käften och nu borde jag absolut fara och åtgärda käftproblemet. Mitt kroppsliga förfall är ett faktum. De bultar i huvudet och jag vill abslout inte veta vad jag har för blodtryck för tillfället. LUGN NU..Jag är inte arg...jag är inte stressad men de kroppsliga förfallet är ett faktum. Mitt päron börjar vara kaputt. Orkar inte med 6 timmars möten!! KAPUTT!! Måste fara ut och gå..lugna ner mig..

Kaninen dricker. Han dricker som han aldrig skulle ha sett vatten förrut. Undrar om hans kroppsliga förfall också har börjat :) Nu sitter han där med sina stora knappögon och stirrar..mys pys palle där.

Jag har samlat vuxenpoäng idag och gått med i ett fack. Nu e ja där då..och tanken som slog mig var : NEJ ho ho va gör jag här!!

Ho ho hulda va ja nu väntar på min trip till platserna där dom snarvlar om gibor och gåbbarrrrr...

see yaa

och till hemmafolket: det e int så hemskt som de låter..och ja dimper ner i er tillvaro på fredagseftermiddagen.

Inga kommentarer: