tisdag 22 september 2009

Duktig flicka

Jaha och folk börjar fundera var jag är. Här e jag framför datorn och bygger ett mäktigt zoo. Det regnar där ute så varför inte sitta framför datorn(som jag ju annars inte gör) hela kvällen. Mannen tänkte skicka ut mig i regnet men tur va att jag betedde mig som en riktig rebellisk tonåring och stanna inne. Nu är det minsann storm där ute...

Jag har gjort vispgröt. Yihhaa klapp på axeln bord jag ha. Den här gången ska den va klimpfri påstår mannen.(Han som kommer från klimpsoppans underbara slätter)

Kaninen har hittat sig själv i spegeln och ligger där och förundrar sig över sin nya kompis.

Jag tänker sätta mig på tåget på fredagen. Jag tänker bota min höstdepp(om de nu sen går o bota nå mer) Höstmarknan here I come! Lite ljus i den mörka tunneln me andra ord...Det blir nog säkert bra..

Nu blev de slut på orken..


Marknan 2008


Mr.N..en unger Mr.N :)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Ja nå..texterna till bilderna blev ju fel!!

Unknown sa...

se om du hittar nagon pafflada pa marknaden, som du kan bara pa ditt huvud. Ifall du inte sjalv hittar, sa kanske frokan S. kan hjalpa dig....