måndag 16 mars 2009

En roliger blogg

Idag har jag varit riktigt vuxen av mig och suttit på banken och lovat banken att betala snällt månatligen en lämplig summa i de kommande 25 åren. Nice.
Nu snöar det igen och min måndagsdepp mår inte alls bra av snöoväder. Tur så hann jag släpa mina ben in genom dörren förrän det riktigt börja snöa och härja där ute.

Jag hitta en roliger blogg när jag ploga mig igenom bloggskörden. Den va skriven på väst nyländska och det passa så fint denna måndagseftermiddag. Jag kommer att återkomma till den bloggen!!

Jag har inte så mycket att tillägga än att jag för tillfället är kameralös. Detta måste åtgärdas före girlsens ankomst. Men hur skall jag finna tid till allt jag borde göra?

Och Gud skapade en 48 timmars dag till Heidi så att hon inte behövde jobba på sin lediga dag. ;)
En sådan kunde allt passa i min "handväska"

Inga kommentarer: