söndag 25 januari 2009

En prestation

I dag har jag gjort något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har predikat. Jag har aldrig faktiskt satt min fot i en predikstol ens. Men det är gjort och jag kan tänka mig att gå upp där igen. Det finns ju allting saker man kan göra bättre. ;)

Igår hade vi gäster från Tjeckien. Det är alltid lika intressant för jag förstår inte vad barnen säger men de förstår svenska rätt så bra.

Konståkningnen!! Min favoritgren. Isprinsessa som jag ville bli när jag var liten men den karriären slutade i benbrott :)..aj aj . Nu är finland europamästare och vad är inte bättre än det..gartuelarar..

Min vecka i bilder:


Hemkommen från barnläger vad de bus med Rubik som gällde. Att sova är också att umgås!! Märkväl mannens adidashäng :)


Lite nya prylar..skadar aldrig
Angenämt besök. Olivia, Celine och Bertik!

A year and a half in the life of metallica fick avsluta veckan. Nice haircut Lars!!

Inga kommentarer: