tisdag 20 januari 2009

Klagomuren(inte den du tror)

Skräp också!!


Här sitter jag nu och har ledigt när alla andra är på jobb och när jag är på jobb är alla andra lediga. Det vetyder mindre tid med mina nära och kära. Gråa dagar som idag tar det extra hårt på min ensamma själ. Jag vaknade av att någon borrade i någon lokal kl 7.00. Lite respekt kan man väl visa. Steg upp och tänkte att jag nu skulle göra något nyttigt idag men så plötsligt fick jag bara inte lust med något alls. Nu har jag spelat texas hold'em och förlora en massa chips igen. Jag drog ju in en massa chips förr i tiden men nu har jag också tappat min spelförmåga. What's up?
Jag skall släpa mina ben till bussen och ta mig en tur till stan. Glömde att tatueraren faktiskt också är ledig. Men mina förväntningar är inte höga.

Grattis till Obama säger jag dock. Way to go surfer!!

Den va fin ;)


Kanske man sku se på L.A ink...

Det skulle vara kul att veta vem som löser bloggen!! Wave your hands people!!

Inga kommentarer: