tisdag 22 april 2014

I Ekenäs

Det var inte meningen att jag skulle fasta från bloggandet och bloggläsande men det blev så. Det har varit bra att lämna bort något nytt inför fastan men nu känner jag att jag har mycket att ta igen eftersom de flesta bloggar jag läser uppdateras dagligen några gånger och man vill ju hänga med. För det mesta har jag jobbat och fundera mycket på konsumtionde senaste månaderna. En liten bild update kan vara på plats före jag börjar mina konsumtionsfunderingar.

Fira sportlov i ekenäs och kände ett starkt urk över alla inredningsprylar som nådde mitt öga.

Tog en klassisk skitviken bild


På stadion hurra roskisarna o bänkana

Vi åt middag på terassen 1.3

Besökte brorsdottern som fick mig att glömma pinkoden till bankkortet. 

Märthas strumpor

Föräldrarna kocka på långfredagen

Släktmiddag på långfredag

Mommo min och Märtha. Över 80 år i åldersskillnad.

Kalvar på påskdagen

En annan ekenös klassiker

Och vi vandra i de underbara solskenet. 

Inga kommentarer: