söndag 1 januari 2012

Put your hands up for computer meltdowns...


New york, new york..

Suckar lite..efter att ha kämpat nästan en timme med ett stackars blogginlägg så försvinner allt. Min dator är sönder . Varje jul går något sönder och denna gång min dator. Nu har ja ingen bilder att dela med mig ..arrgghhh...jag hoppas att jag får tillbaka min dator nu iveckan och att den går att räddas.





Inspiration till blogg, inredning och jobb. Mina vänner.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
13.11. När jag blev gudmor.

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Jag har fått gå på stranden på Cooney Island

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Turning tables-Adele
Loca people WTF



Born this way-Lady gaga
Lady ga ga, my love :d

Vad spenderade du mest pengar på?
BILEN!!!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har börjat alla mina längre semestrar med en ordentlig förkylning. Det är kul.

Fortsätter när jag har egna bilder att komma med. Förhoppningsvis ännu under år 2012.

















Inga kommentarer: