söndag 8 januari 2012

Last Years News

Jag har en ny dator. Kan livet vara bättre? Jag är datorberoende and proud of it. Tänk vad mycket av världen man kan följa med en dator. Jag hoppas min nya dator håller en längre tid nu. :D

Nu skall jag fortsätta med mitt år 2011 eftersom jag nu har en dela av mina bilder nu..bara 1000 bilder på den gamla minnesmojängen nå mer nu.

Vilket var ditt bästa inköp?
Tänka.Tänka. Mina nya fina Halti skor. Säga vad man säga vill om märkesskor men dom här skorna äger.

Halti och snö

Finns det något du önskar att du satt mera/mindre tid på?
Jag önskar att jag vore längre hunnen i mina studier.(vilken lill gamal mening). Mera tid på näsan i böckerna med andra ord. Mindre tid på allt jag gjort istället för studerat. Nåja..det skulle va jobbat de och inte skulle jag vilja jobba mindre heller.

Vilket program var bäst på TV?
Jag ser inte på TV. Jag hatar reklam. Jag bandar eller ....... och ser programmet senare när jag har tid och lust. Men jag såg faktiskt några avsnitt av masterchief USA "live" och suomen huippumallit.

Bästa boken
Har ingen aning vilka böcker jag har läst i år och vilka jag läste ifjol. Men en bok som håller vilket år som helst är bibeln.


Beskriv din klädstil
Svart och enormt tråkigt. Helst skulle jag ju gå i bändi t-shirt,jeans och converse eller stilletter. Pimp my style sku man alltid kuna göra.

Årets film?
Samma som med boken. Jag tror jag såg Inception detta år och den tyckte jag var bra.(på bio) Jag ser minst 1 film i veckan så det blir så många att räkna upp som var bra. Men jag såg film i New York. IMAX!!! I en salong för säkert 1000 pers. Alltid en upplevelse.

Been there done that-IMAX på Lincoln square


Största upptäckten?
Tokiga shippers..I'm not alone.

Shippers-Men inte såna shippers som du tänker på

Önskade du dig något du fick?
Jag har nog fått det mesta jag önskat. Jag tycker mera om att ge än att få...


Vilken kändis var du mest sugen på?
Sela Ward. Vet inte varför? ;D


Sela

Hur var din julafton?
Tackar som frågar. Jag firade jul utan min släkt första gången i mitt liv. Jag arbetade och jag åt och jag öppnade julklappar. Det var nog min jul det.


Jag var en snäll flicka och fick några nya böcker

Jul är mat(som mannen gjorde medan jag jobbade)

Favoritbild


Min favoritbild har inte nått min nya dator ännu men alla bilder från NY resan gör mig glad.

och där sitter jag och funderar på Time square

Vem saknade du?
Jag saknar alltid min fammo, moffa och svärmor. Jag saknar också min lilla Nemo. Och alla mina fina vänner som finns låååååååååååååångt borta ibland.

Min lilla Puppe :(

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag har ingen aning. Tror jag hade mina föräldrar på besök.
Nu börjar det här bli tråkigt. Nu får det vara nog.


Villaavlutning-varmt-en far på terass..alltså måste vi ha firat min födlare på terassen.










Inga kommentarer: