lördag 10 december 2011

Life is like a box of chocolates..

It's all about the chocolate..

...sa Forrest Gump och visst lever vi chokladaskens tid. Där har dom stått på hyllan sedan tidig oktober. Jag känner mig äcklad redan av all choklad fastän jag inte ens öppnat årets första ask. Jag älskar choklad så don't get me wrong men att få en chokladask i julklapp får mitt hjärta att gråta lite. Sorry alla som gett mig chokladaskar i julklapp. Jag har nog ätiti upp dem o uppskatta dem. Men jag tänker mig att man kunde ge chokladask pengarna till något annat istället. Hit far mina chokladask pengar: www.toisenlainenlahja.fi/se/ .
En filt värmer på många sätt..


Ni kanske minns pepparkakorna från helvete jag skrev om i mitt föregående inlägg. Nu har vi åtgärdat problemet och har en hel hög med pepparkakor som ligger o väntar på att få ätas upp. Så kom förbi på lite pepparkaka bara.

Time for somthing else..see yaa kanske senare idag..


Forrest Gump: Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

Inga kommentarer: