tisdag 4 augusti 2009

On the road again

Det finns en risk med att resa tidigt på morgonen! Tänk om väckarklockan inte ringer! Man sover,vaknar och konstaterar att det var 20 minuter man senast vakna! Men jag är påväg mot tallinn och laulumaa! Jag skall skåda på den största av alla(enligt mig) MADONNA! Jag skall se,lyssna o dansa till MADONNA! I denna arla morgonstund känner jag stor glädje! De e nästan så man blir tårögd! Efter dryga 20 år händer det jag aldrig trodde skulle ske!:-) P ja ska hälsa madonna från dig!;-) Strike a pose! To be continued..

1 kommentar:

plapi sa...

Oj, vad det låter spännande!!

Vet du vad? Vi ska till Jätkänsaari efter allt möjligt. Kommer att känna mig helt slut efter resan (har spytt igen idag 5 gånger), men det är värt det!!! Hoppas att du ser henne bättre än jag, du är ändå VIP! Jag kommer att vara i sista rad med min stora mage. Du måste sen berätta allt!! Hejdååååååå!