lördag 3 maj 2014

Parfym och lördagsrulijans

Köpte mig en parfym. 
Den här veckan har jag tränat normalt igen. Det vill säga cyklat, zumbat, gått och simmat. Det är bara och konstatera att morgonsimm lyckas alltid. Fast man får stiga upp tidigt som bara den så är det värt besväret. Jag har dessutom gått med i en cykeltävling med mina kolleger. På Kilometrikisa.fi kan man gå in och anmäla sitt lag. Tävlar gör man 1.5-22.9. Jag lovar att jag ska gnida på den där cykeln.

Idag har jag gjort mitt månatliga inköp i form av en parfym. Hur kan det vara så svårt att träffa rätt på den där provremsan! Idag hade jag parfym på jackan, halsen och på läpparna. Men rätt flaska hittade jag och jag hoppas att den räcker i ett år eller mer. Är inte så stor konsument av parfym, för jag tål inte alltför mycket parfym heller. Förstår inte hur människor kan gå runt och lukta( ja det doftar inte) så starkt så man känner de på 100 m avstånd. Lite respekt för andra människor kunde man väl ha.

Idag har det varit perus lördag. Stadsbesök, kaffe, långpromenad, matlagning och Tv. Inte hinner man mycket på sina lediga dagar.Ni får nöja er med gamla bilder.

Vasa torg på första Maj. 

Luftade studentmössan. 
Ångrar att jag inte äger en hybrid. 

Batong på styrstång.








Inga kommentarer: