lördag 15 februari 2014

Watson

Jag är buzzador och nu gör jag en liten obligatorisk buzz om Watson. Med Watson kan man se tv med vilken apparat som helst. Man kan hyra filmer från makuuni för en liten slant. I och med kampanjen som jag är med i får jag tre gratis filmer. Filmen hyr man för ett dygn. Välj då ett dygn som du faktiskt hinner se filmen!

Jag har använt Watson på min pc och min tab. På datorn funka den efter några välvalda ord. På tabben funkar den sporadiskt.

Jag har inte haft tid att fördjupa mig mera i Watson. Jag har "bandat" ett program under min gratismånad. Jag har inte hunnit se den ännu.

Kan tänka mig att Watson kan vara bra på långa resor där man behöver lite underhållning.

Men jag tror att jag faktiskt inte skulle betala för den produkt. Sad but true.



Inga kommentarer: