fredag 14 februari 2014

Miss Mass Solas

Det är vändag idag och eftersom jag har undvikit centrum de senaste veckorna(endast gått till busshållplatsen) har jag sluppit se allt krimskrams kring denna dag. Pysselivern har också varit på sparlåga så inga kort är gjorda. (Jag har ju så fruktansvärt svårt att få mina kort i postlådan). Men god vän dag på alla vänner som läser detta.

Idag är den 17:nde dagen utan sol. Solen har tittat fram i korta stunder precis två gånger. När jag lägger märke till sånahär väderfenomen betyder det att jag längtar efter sol och snö eller helt snöfritt. Får leidon av slask. Jag vill göra en långpromenad på isen. Jag vill skrinna.

Idag har jag ätit thai mat med mina kolleger och ex kollega. Det är alltid trevligt att träffas utanför arbetsplatsen.

Jag har också hittat mina ringar och fört dom för förminskning.

Det var en mellanrapport.

Jo tack!!

Inga kommentarer: