tisdag 9 oktober 2012

Walk with me

ÄNTLIGEN! Har jag varit på promenad. Nästan en vecka sedan jag gick längre än 5km. Det har regnat och så har jag varit förkyld. Tänkte att det var bäst att ta det lugnt och ride out the förkylning eftersom jag senast lyckades vara sjuk i 3 veckor. Har inte lust och sitta inne i 3 veckor nu. OM 1 DAG är det HÖSTLOV. Det känns så bra med höstlov för tillfället. Hade tänkt jag skulle knäppa några foton och berätta vad hösten betyder/är för mig men ännu har jag inte lyckats(läs kommit ihåg kameran). I mitt förra inlägg hade jag min bucket list..saker jag vill (också omöjliga) göra före jag lämnar detta jordeliv. Jag har ju faktiskt kryssat av vissa grejer redan..här kommer några:

Jag trodde aldrig jag skulle göra det..men det är gjort..på skjutbana 

Mina babysar 

Såg en bild när jag va liten och visste att dit vill jag en vacker dag 

Yes yes been there done that 

Yes sir 

Oooohhh...resväskorna sku få va större 

Gjort!! 

Inga kommentarer: