lördag 13 oktober 2012

Glasögon

Efter 6 år har jag äntligen skaffat nya glasögon. Det blev två par dessutom. I slutet av oktober ser jag världen med andra ögon. Impulsköp. Men den här gången behövde jag verkligen dessa ögon. Mina är så sliktna och skitiga. När jag sen stegade ut från optikern så fick jag en trasa i handen. Kommunalvalstrasa. Kanske kandidaten hade sett när jag prövade solglasögon och såg ut som en gigantisk spyfluga. Spya+trasa you see. 

Har höstlov och det känns extremt höstigt. Regn. Regn. Regn. Bunkrar mig inomhus och städar lite bokhylla och skrivbord. Jag äger alltför många tidningar. Älskar ju inredningstidningar men....skåda på detta: 




Yes sir..tidningsberoende 

 Andra höstiga bilder: 

Säg hej till mina hörlurar 

En höstig bild 
Ingen höstig bild men ooo yee jag slipper dessa glasögon 

Regnbågen far far away



En gammal bild på min mr N..
                                               



Inga kommentarer: