tisdag 13 mars 2012

Being busy

Det är nog bra att man känner sig i toppform inför morgondagens övningsmässa. Känns som om någon sku ha kört över mig med en ångvält. Så ska jag kasta mig på bussen kl 2.30 inatt och befinna mig 8.30 i Åbo och åstadkomma en mässa. Wish me luke!!
Jag kan inte förstå hur snabbt tiden går på jobbet. Är jag sååå långsam när det kommer sig till att jobba med datorn. Vips borde man gå hem och då har man hur mycket som helst att göra ännu. Det borde finnas mer än 24h i dygnet. Det tar heller aldrig slut. Jag tycker ju att jag har få arbetsuppgifter men de jag har så tar så mycket tid. Kan inte förstå hur jag hann med ifjol när arbetsuppgifterna var dubbelt mer. Kanske jag jobbar effektivare under press.

Det här får bli ett bildlöst inlägg..nu ska jag steka ett ägg..

1 kommentar:

marina sa...

Lycka till :) å jo håller fullständigt med att de sku behövas ett antal timmar till på dygne!