fredag 26 augusti 2011

Look at my stuff


Nej, det är inte en klänning till mig. I wish.. På söndagen befann jag mig i stockholm och på Lars Wallin utställning. I love the dresses. På måndagen befann jag mig igen på jobb. Jag har avklarat första arbetsveckan. Det ska jag fira med raketer i helgen.

På fredagen befann jag mig på juthbacka marknad. Kunde ha denna i något hörn o damma.

På lördagen befann hon sig på bröllop i Stockholm

Hon som älskar dukningar. Hon fann detta vackert.

Bröllopsfest i stockholms skärgård

Mor och bror

Fadern va gul på vår vandring genom stockholm

AMEN for starbucks på arlanda


Köpte lite pins och min skyltar i sthlm. Teini tyckte mannen.

En kasa med böcker blev det också

Snart är jag färdig med new york foto albumet..hoppa upp och ner..

Smygfota ett par Chrsitian Louboutin skor utanför kyrkan. MY GOD!!

Inga kommentarer: