måndag 1 augusti 2011

It´s going to be awesome, baby







Så sitter man här den tredje semester veckan har börjat och snoret rinner. Förkyld. Man fattar ju inte hur mycket snor det kan finnas i en kropp och varför varför just på sommaren. Nåja kanske jag får något annat gjort inomhus. (och jo man kan nog gå ut med förkylning också).
Nu är det Augusti och halva semestern ha gått. Har fått ett av mina projekt färdiga. Men jag lever i gott hopp om att resten också fixar sig.
Igår var jag till en ny tatueringsshop. Det ser ut som att jag får mina små tatueringar redan i september. Jippiiii..slå lite volt och dansa lågstadiedisco dans.

Jag har något att se framemot. Augusti kommer att bli awesome. Sol, bröllop, födlare och tatueringar. Först ska ja bli kvitt snuvan.

Några bilder:

Projekt nr 1. En kasa me nyckelpigor

Rally 2011 Jyväskylä


Smal men in trees

In the middle of the field

Inga kommentarer: