torsdag 14 april 2011

Dag 10 - En bild på en person du gör de crejzigaste sakerna med

Egentligen börjar det bli riktigt tjatigt det här med bilder varje dag(eller i mitt fall random dagar) men ve den som ger sig. Har varit trött idag. Satt på bussen och fundera på om jag skulle åka hem tillbaka och sova någon timme. När bussen anlände till slutstationen suktade jag något fruktansvärt efter kaffe så det blev att joina kollgerna i kafferummet. Ack så trött jag var och är ännu..
Skriver predikan. Smättar i mig ananans godis för att hållas vaken. Hoppas att jag inte är så trött imorgon. Behöver vara lite skärpt där för att få något gjort..och det är inte så lite heller..

TISDAGEN. Det var riktigt min dag. Fick böter och kastade en enorm bibel med små bibelböcker kring halva Vasa. Åla omkring på gatan ..o allt kändes riktigt prima.

Om en månad mina vänner vandrar jag på amerikansk mark...

och här kommer bilden på den crejzigaste typen..;)

Snöängel, statyer, dunkar, handbromsar it is..

Inga kommentarer: