tisdag 12 januari 2010

Nu har de hänt..

...att jag och min man har likadana rockar. Slutet är nära. Jag har säkert 1000ggr dragit på smilbanden av bara tanken att vi skulle klä oss i samma kläder. Nu har det alltså hänt. Nu skall jag gå och vila mitt rynkiga face men här är nu de utlovade bilderna. Det bästa 2009-inte i ordningsföljd-men i alla fall

att jag inhandlade dessa skor bland många andra. Länge leve skokapitalismen;)

att jag fick gå på blåa partyt med mina käraste vänner och skratta och dansa..speciellt skratta. Det värmer mitt hjärta :D

att jag överhuvudtaget var VIP på madonnas konsert. När jag var liten hade jag fast bestämt mig att tälta utanför lippupalvelu för att få biljetter till MADONNA om hon någonsin skulle komma till Finland. och så for jag till eesti

där såg jag Madonna..på 1 m avstånd. Har nog lite svårt att förstå det idag ännu :) Hon var precis så liten och vacker som jag hade tänkt mig :)

att jag åt VIP mat i madonnas VIP tält i Eesti


att jag fick träffa fröken S före hon fyller 18 ;)

att jag åter igen har ett eget rum och att jag har svarta tapeter. Det har jag velat sen jag var 10 år..finally..ett eget hem :)

Dansade en hel del 2009 men alltför lite ändå

En tripp till ÅBO i maj gjorde susen

1 kommentar:

Unknown sa...

Du och din man har lika rockar... Jag taenkte i tyska banor och kunde inte foersta att mannen din boerjat anvaenda kjol... Morning brain