onsdag 6 januari 2010

2009 i allmänhet

Nå nu har jag kämpat en bra stund med att få bilderna och texten på plats. Jag måste komma underfund med vad jag gör fel. 2009 var ett udda år som inte alls gick som jag hade tänkt mig bland annat så har jag ingen(inga) nya tatueringar, inte varit i New york och köpt alltför lite skor..(hehe) I mitt nästa inlägg kommer créme de créme av år 2009. Här lite allmänt om vad som hände i mitt liv.

Bilder 2009 :


Den 3.1.2009 fanns det snö vid replotbron


Lill Kurt va riktigt liten i Januari


Vi flytta i Mars till radhusidyllen :)



myki skräp och lådor


Det tapetserades


Metallica i Helsinki 14.6..en av sommarens keikkor


Liten Angus


AC/DC 17.6 på stadion. Absolut bästa keikkan på länge ..hela 3 dar :)


2009 var året då jag skaffade mig långt hår a la paris hilton


2009 förde med sig kriser av olika sorter 30 års kriser ..snyggt presentpapper :)


30 årig moi och 30 årig man firades med släkten på raketdagen


År 2009 va julgubben vild och hängde i stegen och tänkte bränna sig i skorsten :)

Inga kommentarer: