tisdag 9 juni 2009

Min semester och jag

..där satt jag och svettades med uppgifter upp över öronen. Mina ögon är som dataskärmar men jag fick allt färdigt och nu kan jag ha en minisemester. Det kan eventuellt hända att jag ställt till med mera arbete för någon annan :)

Igår satt jag upp gardinerna i mina två färdig tapetserade rum. Nu skall gardinerna sys upp och Heidi måste inhandla en symaskin. :) Heidi skall dessutom sy. Det har Heidi inte gjort sen lågstadiet. Få se sen va de riktigt blir.

Inget annat nytt att komma med..

Nu ska jag ha semester och headbanga till följande artister:
Jepp jag har grävt fram skoluniformen..


Angenämt att träffas igen efter 5 år..Lille Lars & company

En hälsning till P från UB!! Vi har en super high tech kopieringsmaskin!! Den är vår bäste vän :) he he

1 kommentar:

plapi sa...

Naturligtvis kommer en kopieringsmaskin precis efter jag har slutat! Damn! =)

Jag hoppas att du har en jättetrevlig minisemestern med alla snygga killar! ;)

No men. Kanske jag klarar mig här på min semestern. Hah haa! Jag måste också sy lite för jag måste göra en klänning till Gubbens systerns konfirmation. Jaiks! Hoppas att det går lika bra som dina gardiner! =)