torsdag 11 juni 2009

Grattis brorsan!!

Idag har jag lekt project runway och nålat och sytt om ett lakan till bordsduk. Jag har känt mig riktigt duktig tills jag la märke till att jag hade grön undertråd(eller va de nu sen heter) ..men jag är på gångs.

Nu är det bara några dagar och så får jag bege mig till "stan" och fira semster med min käre man. :)
Idag fyller min bror år!! Gratulerar!! Sakta men säkert närmar han sig också 30 strecket ;)

och så vill jag gratulera G för you now what!! :)

Här sys det för fullt..svärmors sygrejor e bra och ha..och nej jag mäter inte med måttband!!

Mitt första projekt!! En duk..färdig produkt senare..

Brodern som idag fyller år..årsmodell 86 på detta foto


Vi va små och oskyldiga med nallar på magen och eksem kring munnen..blond va man me

Idag är bror skäggig :) Här med Kurt..the tax..bild från karins blogg...

Ni kan kolla in brors och svägerskas kokbok på: http://www.karinlindroos.com/kokbok/..ta o beställ en så blir magen glad!!

Inga kommentarer: