söndag 19 april 2009

Tuggummi

Snart är det Maj månad och där ute ser man en och annan snöfläck och så blåser det kallt och är allmänt eländigt. Jag vill ha sol och semester. Men i den här takten kanske det inte blir varken sol eller semster. Mitt liv känns som det där spelet jag spelade i högis(nej orkar int skriv ut de) Ett detektiv spel där man kunde lösa fall med hjälp av bland annat tuggummi. Men ibland dök det upp en pratbubbla på skärmen. NEJ DET DÄR TUGGUMMIT HAR DU REDAN TUGGAT PÅ!! (Redan då var jag en total spelnörd!)Men nu tuggar jag på samma tuggummi om och om igen och det smakar SKIT!!

Vi har skaffat nya fötöljer och soffa till vårt "nya" hem. Det var en höjdpunkt de. Nu skall jag försöka hinna och skåda på någo tapeter också...någon dag, någon vecka eller något år.

Tugga tugga tugga tugga

Inga kommentarer: