torsdag 23 april 2009

Saker som irriterar mig just nu

Idag är jag återigen en riktig gnällspik. Jag är en fara för omgivningen. Kaninen skuttar glatt vidare när han ser mig ;)

Jag irriterar mig på:
-att dygnet har för få timmar
- att jag utan studiekort är "strandsatt" i Vasa
- bloggar där folk poserar med sina nyinköpta kläder
- allt damm som fastnar i mina ögonvrån
-att jag ännu inte har en tatuering på min arm
-folk som lär sina barn att springa över vägen istället för att gå på skyddsvägen eller som springer gladligen mot rött ljus med ungen i släp
- budgeter
- hundskit och mycket mer..

Nu ska jag fara ut och gå. Lyssna på SOAD. Det brukar bli bättre då..

och jag har 2 fester på kommande. Hur skall jag klara detta? Jag som endast rör mig mellan hem och arbete? :)

Nu e de röer gåbbe o då går int man över vägin

Inga kommentarer: